czwartek, 16 lipca 2015

TAG

TAG- jest to nominacja polegająca na odpowiedzeniu na 10 pytań dotyczących książek. Gdy się odpowie na te pytania trzeba nominować innych blogerów, którzy również muszą odpowiedzieć na te pytania!
Nominacje dostałam od: Klaudii Lancaster z bloga: http://corkakrwi.blogspot.com/ NA KTÓREGO ZAPRASZAM <3
Pytania i odpowiedzi:
Wolisz czytać trylogie  czy powieści jednotomowe?
Jest mi to bez różnicy ale jakbym miała wybierać to trylogie zawsze po skończonej książce czuje niedosyt :)

Wolisz  czytać tylko autorki, czy autorów?
Hm... Zazwyczaj czytam autorki bo autorów tok myślenia nie podoba mi się. Ale są wyjątki :D 

Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych?
Po pierwsze jak nie kupuje książek nie stać mnie na taki luksus :( Ja tylko wypożyczam :/
Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy serial?
Nie wiem jaki sens jest zekranizowania filmów lub serialów na podstawie książek i tak dużo część będzie zmieniona.
  
 Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?
     Wole czytać ilość książek ile będę chciała xd 

  
   Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
    Prowadzę bloga więc autorem :)
  Wolisz w kółko czytać dwadzieścia książek, czy sięgać po nowe?
    Trudno mi wybrać po niektóre książki uwielbiam czytać parę razy ale też chętnie sięgam po nowe. Więc nie wiem...
   Wolisz być bibliotekarzem, czy sprzedawcą książek?
   Bibliotekarką  :D
   Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury, czy wszystko poza?
 Nie mam ulubione typu literatury więc czytam co popadnie :D 
    Wolisz czytać książki fizyczne, czy e-booki?
   TYLKO KSIĄŻKI <3


   NOMINUJE:
http://ask.fm/forever_only_my
http://youandiarecreatinganewworld.blogspot.com/#_=_

DZIĘKUJE ZA NOMINACJE ! <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz