poniedziałek, 12 października 2015

Przerwa! ;-;

Od jakiegoś czasu strasznie ciężko mi się piszę rozdziały. Na tym blogu. Niby coś tam piszę. Ale to mi się NIE PODOBA. Ilość komentarzy spada. Ilość wyświetleń. Zdaje sobie sprawę, że nowicjusze, którzy tu zaczynają od prolog'a nie maja   "czasu" na komentowanie. Też tak czasem robię ale uwierzcie to daje motywacje. I nie chcę taki komentarzy "świetny rozdział, czekam na next". Zależałoby by mi na " Odnalazłam parę błędów jeśli możesz to je popraw" , "To jak się piszę lub inaczej" Coś takiego. Nie będę się rozpisywała i żaliła bo nikt tego nie lubi!
Przerywam pisanie na miesiąc TEGO BLOGA może na DWA TYGODNIE.
Nie wiem, nie wiem! Nie wiem jak to będzie ziom.
NA TYM DALEJ BĘDĘ PISAŁA :  http://girl-with-four-wands.blogspot.com/#_=_
Może pisanie dwóch blogów to za dużo jak na mnie? 
Jeśli czytelniku zakończyłeś właśnie czytanie zostaw coś po sobie. Fajnie by było wiedzieć ile osób czyta tego bloga. Wystarczy kropka, emotka jak tam kto woli :)
Przepraszam jeśli kogoś zawiodłam. Chcę pisać rozdziały długie... 

2 komentarze: