sobota, 20 czerwca 2015

BOHATEROWIE

Główna bohaterka.

Mam na imię Agnes Mallory. Posiadam zielone oczy i brązowe włosy, które na końcu są fioletowe. 
Nie mam ani mamy ani taty.
Mieszkam z bratem Michałem. Niedawno skończył dwadzieścia lat. Jestem od niego młodsza o cztery lata. 
W sumie nie różnię się od innych nastolatek. No może.. jednym szczegółem: mam anioła stróża, który jest strasznie wkurzający.
Plecie jakieś głupoty, że jestem Nocnym Łowcą. Nie mówiłam o tym braciszkowi, bo jeszcze pomyśli, że zwariowałam.
Nie pamiętam rodziców. Zginęli w wypadku samochodowym, gdy miałam pięć lat.
Lubię czytać książki, dobrze się uczę. Mam przyjaciela, który em... jest gejem.
Nazywa się Simon.
Nie wiem co jeszcze o sobie napisać... 
                                                                                   Lubię jeść naleśniki.



 PRZYJACIEL AGNES: Simon No, to ten.. jestem Simon Severa. 
Mieszkam niedaleko mojej przyjaciółki Agnes.
Pasjonuje się fotografią. Moją modelką jest Agnes. Jako jedyna mnie akceptuje, bo... jestem gejem.
Nie wstydzę się tego, ale czasem mi to przeszkadza. 
Nie mam chłopaka. Nikt nie wie o mojej orientacji oprócz Agnes. 
Dzięki niej przekonuje się do płci przeciwnej.
Oprócz fotografii lubię czytać książki. Nie posiadam ulubionej literatury. Czytam co popadnie.
Ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie u Rozalii (tak ma na drugie imię, swojego trzeciego nie chciała podać).
Nie umiem tego wyjaśnić.. strasznie się o nią martwię.
Potrafi patrzeć na jakiś punkt przez parę minut bez mrugania. Do tego w niektórych momentach widzę na jej skórze czarne znaki,
Nie jestem tego pewien, może to moja wyobraźnia?
Nie wiem...

  

 WŁAŚCICIEL INSTYTUTU. 
Jestem znany pod imieniem Kacper Hause.
Moje prawdziwe imię to Gregorio Marian Hause.
Jestem właścicielem pięknego Instytutu w Brooklynie. Wychowuję dwóje dzieci.
Stefana i Bellę.
Moja żona zmarła po urodzeniu Belii. Bardzo ją przypomina.
Ze mną pracuje Sophie. Nasza służąca jest śliczną kobietą o szmaragdowych oczach. Bardzo mi się podoba, ale nie jest Nocnym Łowcą.
Nie chcę zostać wygnany...
CÓRKA HAUSA.
Rodzina, demony, rodzina, demony no i może imprezy.
Zabiłam tyle demonów, ile jest książek w bibliotece.
Kocham się przebierać i chodzić na imprezy.
Chłopaków zmieniam jak rękawiczki.
A par chyba mam ze trzydzieści...
Mam starszego brata Stefana. Jest strasznie nieznośny, arogancki  i niemiły. Ma swojego parabatai Gabriela Veramida. On jedyny wytrzymuje jego humorki.
Kręcą mnie wilkołaki i wampiry... ale nudzą mi się po paru minutach. Nie ma dla mnie chłopaka, który by sprawił,że czułabym się kobieco.





STEFAN HAUS. Nieziemsko piękny chłopak, który jednym spojrzeniem omami każdą kobietę.
Wierzę tylko sobie. Zasady są po to, aby je łamać. Jakiś drętwota je wymyślił. Uwielbiam patrzeć na ból demonów. Nie powinny tu być.
Trzeba było ze mną nie zadzierać. Zazwyczaj walczę mieczem. Dobrze posługuje się stelą.
Mam parabatai, który jest molem książkowym. Nie widać tego po nim, bo dobrze się ubiera. Dobrze strzela z łuku..






 








Gabriel Veramida
Książki i zabijanie to całe moje czasu spędzanie!
Zielone oczy i brązowe włosy.
Parabatai: Stefan Haus.
Nic więcej nie musisz wiedzieć.















================================================================

Anielska moc (Angelic Power) - Pierwsza i najpotężniejsza runa, podarowana Nocnym Łowcom przez anioła Razjela. Podkreśla anielskie pochodzenie. Runa często umieszczana jest także na broni, aby nadać jej anielskich właściwości lub oczyścić ją z mocy demonów.

Bezdźwięczność (Soundless) - Pozwala Nocnemu Łowcy poruszać się bezszelestnie.

Unik/Blok (Deflect/Block) - Chroni przed ciosami wrogów.

Precyzja (Precision) - Poprawia celność Nocnego Łowcy.

Intuicja/Przezorność (Insight/Foresight) - Wyostrza zmysły Nocnego Łowcy, co pozwala mu na szybszą ocenę sytuacji i podjęcie odpowiedniej reakcji na nadchodzące zagrożenie.

Rozumienie języków (Speak in Tongues) - Umożliwia posługiwanie się dowolnym językiem. Runa pozwala także na porozumiewanie się między sobą w sposób, którego nie rozumieją demony.

Siła (Strenght) - Zwiększa siłę fizyczną Nocnego Łowcy.

Przyśpieszenie (Heightened Speed) - Umożliwia Nocnemu Łowcy poruszanie się z nadzwyczajną szybkością. 



11 komentarzy:

  1. Fajne się zapowiada! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co dalej... a jak na razie super!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga, no, no, no. Kończysz tamto opowiadanie, ale zaczynasz coś jeszcze lepszego! Czekam na rozdział! <3
    xoxo♥
    http://thankyou-rezi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się naprawdę ciekawie. Zobaczymy co dalej. Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nocni łowcy <3 Jeszcze czegoś takiego nie czytałam :D
    Pozdrawiam i życzę weny :*
    http://tylkonienawisc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ....wszystko fajnie....ale JESTEM PEDZIEM jak juz...nie mozna powiedziec nikt o tym nie wie ze jestem pedzio....to jak powiedziec nikt p tym nie wie ze jestem kot..tak na przyszlosc

    OdpowiedzUsuń
  7. ....wszystko fajnie....ale JESTEM PEDZIEM jak juz...nie mozna powiedziec nikt o tym nie wie ze jestem pedzio....to jak powiedziec nikt p tym nie wie ze jestem kot..tak na przyszlosc

    OdpowiedzUsuń